utorok 2. júla 2013

Torta trieda

Torta trieda





Tortu som robila pre moje deti do školy. Keďže končili 4 triedu,a čaká ich druhý stupeň lúčili sa s ich pani učiteľkou triednou. Pani učiteľka chcela odo mňa tortičku, tak som sa trošku pohrala. Každé dieťa malo svoju tortičku- postavičku . Mali to byť mešteky šťastia. každá postavička sa podobá na samotné dieťa. Chcela som to spraviť zábavné a detské. A aby pani učiteľka nebola smutná, že ona nemala tortu, tak som spravila aj jej.... Posledná fotka je iná ako ste si iste všimli. V triede majú jedného chlapca, ktorý má bezlepkovú diétu, tak som to vyriešila tak, že som mu spravila puding  s čerstvými jahodami. Ktoré boli aj v každej tortičke. (bolo by mi ľúto, keby sa musel pozerať na iné deti ako maškrtia a on by nemohol. :-D )
Vraj sa veľmi páčili.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára